slut på överskrifter


ush, känner mig tom och varm nu. vet inte om jag börjar bli sjuk eller de e bara jag.
Allt e ty kris och jag träffra typ aldigr min pojkvän, han bara tjatar om att jag ska vara otrogen och sånt shit
Hur hade de varit om jag inte haft honom ? Jag hade i alla fall fått slippa höra snacket om otrohet !
Känner inte alls för att gå ut imorgon till Tempel. Kanske ändras imorgon. I hope!
Om det blir som planerat imorgon är Aleksandra, Anna, Maria, Elin hos pappa imorgon vid 18.00
Om det inte är någon som krånglar till det.
Va ska jag göra på Lörda ? Va med Fredde, sen på Söndag kolla film me töserna. Mysig helg.
Snart hämtar Jasmin mig. Ska till Väla.
Va hos SYO idag. Fick en massa bra information om sider man kunde gå in på
www.studentum .se bla. den vanligaste typ. Ska dansa efter gymnasiet, vill inget annat!
Em ska gå nu . ha de bra !

Hold on !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback