Jadåååå !!

yes, fixat min blogg nu. Blev inte som tänkt men jävligt snyggt endå.
Kan inte sova kl e 23.40 brukar sova vid denna tiden e ingen natt uggla lixom,
men onsdagar e lite anorlunda än alla andra dagar så borde vara tröttare än normalt.
Går i skolan till 16.30 ibland, sen har ja extrem hårt träning hos jesicca från 18.30 - 21.00
Konstigt nog är jag inte trött !
Igår åkte Anna till Uganda. Fick nyss ett sms från henne min lilla afrikan !
-Det är som i en dröm. allting är jätte bra, nu åker vi buss dit vi ska sover och sjunger afrikaska sånger. Hur mysigt som helst. älskar dig, hälsa alla !
Änsålänge har hon inte blivit uppäten av någon krokodil i hope !
Imorgon ska jag till körskolan med Carro. Sen till sysöder. sen hem till mamma och åta fågel.
Sen sova där förhoppningsvis. På fredag blir det väl träning på friskis eller ngt
men framförallt va med fredde ♥ åratal sen sist. okej kanske inte riktigt sååå längensen.
På lördag blir det arom. på söndag va med fredde, sen börjar veckan ja längtat efter !

Måste försöka sova nu.
Älskar dig Fredrik  ♥
 

Snart e d barncancer galan på dunkers, nästa torsdag, köp biljetter på Carlssons ur på kullagatan 50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback