hupp hupp


Dagen idag började bra. Hade sovmorgon till halv 1112904-71
men kunde inte sova bort hela dagen. Så jag solade
kl. 10 kände mig som en blekfis ! Men inte nu längre.
Sen fick ja cykla hem eftersom att jag hade lämnat cyklen hos Fredde sen i Söndes. Det var omöjligt att cykla flög av hela cyklen då, man väger ju inte många kilo. När jag väl skulle cykla från tretorn började det pissregna. Med mysis byxorna fastklistrade i rumpan cyklade jag hela vägen från stan hem. Jäääätte jobbigt va de. Blev inte riktigt som jag hade planerat dagen. När jag kommit hem från solningen skulle jag träffa Carro i stan. Men de hannts inte så fick kasta i mig tomatsoppan med makaroner och kuta till bussen för att hinna till dansen i skolan i tid.
Åh va mitt liv är rörigt och stressigt. Har bombat min kalender med nya saker idag. Imrogon ska jag och Maria kolla på nytt tyg till våra pardräkter. Älskar när vi gör de! På Torsdag va de visst träning för JLC danserna till barncancergalan den 8/2. Sen måste jag ju köpa den hemliga julklappen också tills på Måndag. Undra vem som har mig ! hihi
Helgen e FRI. F R I ! men om typ en dag e den fullbokad. på måndag nästa vecka e de genrep för alla danserna till galan. På tisdag också. Vi sk avisst ha en luchuppvisning på skolan också v 7 på Tisdagen.
Åh va massa dans det är i min skalle nu. Mitt innehåll kommer väl snart att rinna ut.
Asså förlåt om min text e jobbig att läsa, men jag e så jävla kass på styckeindelning!
Den 9/2 ska jag på Nattas 18 års fest samma vecka där e de Workshop med Benke. Guuud va jag längtar!
Sen ska jag kollapå Teater 13 dags afton den 1/3. Har spelat upp den själv när jag gick FAME på Norrehed så jag måste bara se den! OCh tillsist inskrivit i kalendern idag är Maria och Carros hemliga tjejmiddag den 10/3.

Idag börjar Disco träningen. Äntligen komma igång med de. På lördag e de öppet hus på DH.
Kom inte dit, de e ingen höjdare!  Asså vi på DH mååste bara måste skaffa en ny ramsa till tävlingarna.
SKÅÅÅÅÅNEEEE !! funkar inte bara. Åh va vi e B. Idag , måste jag mest träna singel tror jag.
Sen efter dansen ska jag hänga med mig halva till Påarp och sova hos Maria ♥
Undra va vi ska hitta på eller så bara somnar vi direkt för vi lär väl vara helt slut.
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och skriva Natrkunskapen. Skit oviktigt jag vet !
Yes fick nyss reda på att jag e LEDIG imorgon !

Bästa låtar:
September-cry for you, Gwen Stefani-Wind it, Akon-wanna love you, Drew Sidora-til the dawn
Bästa filmer: Moulin Rouge, Step up, The ringer, Happy Feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback