hi all


Garrh , gäsp ! klockan e bara halv nio och jag är närma på att somna.
Bara 1 dag kvar tills pappa kommer hem. Har räknat dagarna. Imorgon ska jag börja räkna timmarna.
Vet tidsfördrift. Men jag måste skicka en tanke till honom minst en gång i timmen. Såg han i webben igår trodde jag skulle börja böla. Ja vet riktigt töntigt. But i love him ♥
Har gått 6 km idag. Ausås runt, med mamma. Konditionen måste va på topp om jag ska komma någon vart på tävlingarna.


Hur va din Fredag ? kanon tills klockan tre
Din bästis? Maria, lätt!
kvällens tabbe? bråk, (ska ja ringa dardan?) LÅL !!!
Uteställe? Tempel
Drinkar? Xcider -lime
blev du ruinerad? ah, ne inte så farligt
dj:n var? helt ok
Du borde? dansat mer

Betyg ♣ ♣ ♣ ♣ ♣


TEMPEL e ju sjukt bra, alltid lika kul. Lite jobbigt med alla folk bara. Va hos mig innan, skulle vara jag, Maria, Aleksandra, Elin och Anna. Men de va bara jag och Maria.
Aleksandra dök aldrig upp, Elin sov och Anna kunde inte. Men vi hade kul endå med våra vänner.
Sen bar det av till Fille, Sen tempel, sen hem till älsklingen. Sen dagen efter hem.
imorgon e de filmkväll me brudarna ska träna också! va 1 vecka sen sist eller va de 2 ?
Spelar igen roll aldeles för länge sen iallafall. Guud vad jag längtar till studenten.
Ska bli såå skönt att slippa skolan och läxor. Vem vill lixo ha ett år kvar NU ? haha. typ ingen
Göran vi måste prataaa, jag e på barn!
Önska Eva & Adam fortfarande gick på tv. Den serien e värd att döda för. Snart måste jag sätta splitten. Kan inte svika mina nyårslöften. Ska sluta nu har inte mer att skriva.
Åh Felix sykar mig han spelar trummor på sina lår.

Maria du e min bästa vän, älskar dig mest. Du e bäst för att du é den du é ♥

Enjoy



112904-86

 När man kastar in
en näve grus bland
svinen e de bara dem
som träffas sin skriker


Kommentarer
Postat av: Lina Saade

Jättekul att träffa er på tempel i fredags :) Längesen ju! Hoppas ni hade trevligt =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback