helgen

fr


Okej, helgens betyg får 2 getingar. Tack vare min maria.
Fredagen började med en massa stress och bråk med Fredde. Somnade pissed.
Vi har alla våra dåliga dagar. (eller?) Såg fram emot att va Med Fredde på Lördan också men nejdå
Han va visst upptagen av inget så Maria kom till mig vid fem tiden.
Pratade och fixade oss lite sen gick vi till Eddies överaskningsfest på Dalhem.
Nog den tråkigaste festen jag nånsin varit på. HAHA lol.
Hade de vatt min fest hade jag nog tagit livet av mig. BAD LUCK! jaja skulle till Arom,
men efter den trista festen ville man inget annat än hem och sova.
Så vi tog bussen hem till Maria vid 1 tiden och somnade riktigt skönt.
På morgonen såg jag Britany jones diary 1 och 2. Dem va bra , men 2:a filmen
pajjade i slutet. Kul! sen tog jag bussen hem och städade rummet och så och nu e jag hos Fredde
Länge sen jag hade så tråkig helg. Hoppas de vänder nästa ! Tempel då ju.
Helsingborgs bästa ställe! Ska absolut dit , med Anna, Aleksandra och Maria.
Maria du e min bästaste bästa kompis. Ingen kan nånsin ersätta den platsen som du har i mitt hjärta
du gör alla mina dagar så roliga hela mitt liv blir bättre när du e med mig.
Du kommer alltid va 1:a på min kompis lista. No matter what! Jag älskar dig ♥




Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback