2006 / 2007


Samanfatning av 2006
? Fick tandställning (oh no)
? Hade 3 år med min älskling 12/5
? Jobbade på ENTEK
? Makedonien
? Min mobror flyttade till Thailand
? Började 3 ring
? Flyttade till Ausås
? Roling Stones i DK
? Sthlm med klassen
? UKM med Maria 
? Köpte tärnigskort på Friskis & Svettis
? Liseberg
? Började på JLC
? Total renoverade mitt rum hos pappa
? Började på körskolan
? Blev stor (större)
? Disco tävling i Eskilstuna
? Ullared
? Blev bjöden av Anna till kungliga teatern i DK och kollade på Balett
? Thailand 19/10 - 5/11
? Blev 18 år !!
? Provat studentmässor
? Dansade i Malmö - EM i handboll, tjejer
? Premiär för musikalen " The object of my affection"
? Klippte av typ allt hår och blev blond


År 2007 kommer jag att ;
? Komma upp i superstar
? Komma in på balettakademin
? Åka till Thailand
? Flyttat tillsammans med Fredde
? Ha en rosa bubbla
?  Va rik
? Helst bo i USA
? Ha tagit
STUDENTEN
? Ha körkort
? Tagit av tandställningen
? Och blivit liite större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback