va ska man skriva idag då ?

Jaha då va det en ny dag och en ny vecka. Full med stress och grejer som ska fixas. Skulle behöva ett fett sportlov imorgon direkt om det hade gått. Klarar inte av skola & Fritid.
Prov också asså. Idag var det lunchuppträde i skolan. Det gick bra, kändes så iallafall.
Dansade till Moulin Rough & Cassie - say I. Va bara en liten föreställning.
Efter föreställningen hämtade mamsen mig på skolan så åkte vi till Maxi för lite buissnes.
Sen till sömerskan och lämnade tyget och bilderna till balklänningen. Känns skönt att ha lämnat in det nu.
Nu e de bara sommarjobb kvar också. sen e ja lugn till sommaren.
Förhoppningsvis ska Aleksandra följa med mig till stockoholm för Bounce summer camp veckan.
Hoppas. Det måste du. Vi kommer att ha så jävla roligt + att vi ska stanna över helgen.

Imorgon börjar jag 12. Men ska sola med mamma 10 för solariumen e kokheta efter 10, klarar inte av att ligga där annars. Men sen måste jag ändå plugga. FUCK, jag missade dansen idag bara för ja somnade, har riktigt mycket ångest. Nu är det nästan bara en och en hlav vecka kvar till Eskilstuna tävlingen.
På sportlovet ska de tränas som bara den. På Måndag ska "Sheridan" va . ett litet gammalt
syföreningsgäng. Och Maria fyller ju 19. Ska nog Bowla kränga pizza och sånt onyttigt.
Köpenhamn är också inplanerat någon dag under sportlovet. Annars ser de ganska blanks ut i kalendern.

Har bestämt mig för vad jag ska handla till Maria & Carro nu. Dem kommer bli så glada så.
Ska dela med Aleksandra . Fan va kul bara et år kvar till Miir é 20. Fuskigt.
Ska sluta nu , Måste plugga vidare på NV . Shit va alla skaffat blogg och sånt. Helt jävla cooolt asså.
häärmisaaaaar. Ah ne va inte ja som uppfann bloggen. Måste ändra stilen på den nu. Har börjat tröttna.
Ha d gött. lev livet och så.

Terese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback