Kalopps


Så härligt att sluta nu när det är Fredag. 09.40. Onderbart!
Ush va alla e sjuka, klarar inte va de. + att jag kommer bli sjuk
bara för att jag e så jävla rädd för att bli de.
Kommer inte kunna träna på evigheter om de ksulle bli så.
Och det är snart tävling i Eskilstuna 24/2.
Igår var det Barncancergalan på Dunkers,
Gick riktigt bra trodde att jag skulle tabba mig helt, men nejdåå !
Tabba mig inte det minsta.
Idag är det workshopen. Äntligen , den efterlängtade.

Ska till Väla med Carro & Aleksandra kl. 15.00 & handla present till Natalie. Köp något personligt. Vaaah ?
Ska dela med Carro, Aleks så får se va de blir. Sen nästa vecka är det Carro & Marias tjejmiddag, Denna månaden kommer jag att bli ruinerad på presenter. Oh no, min ekonomi , blir inte bättre av att jag måste ut och festa varje helg iheller. Ska till Cardinal idag. Har planerat min dag vääldigt noga.
15.00
Väla, 18.30 workshop, ca. 21.00 Nattas fest 23.00 cardinal


Fy fan va killar kan stå en upp i halsen alltså. Ibland blir man bara så jäävla trött
bölar för bagateller lixom. Önska bara ja slapp sånt. you BOOOORING meeee !!!!
Vet inet riktigt om man kan sä så. men ni fattar !
Det är tur jag har Maria & Aleks som livar upp min stämning lite mer ju. Älskar er


Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback