igen och igen och igen

Sååå nu har jag suttit 2 timmar och fixat bloggen, tar längre tid än vad man tror.
Nu har insett att Adriana Lima är min favorit. Har aldirg sett något finare i hela mitt liv.
Gud måste ha spenderat extra tid på hennes face ! haha och mindre på mitt.

Jaha när ska jag till Bounce summer Camp nu då 25 Juni- 27 Juni eller 2 Juli - 6 Juli eller 30 Juli- 3 Aug
Ska ju söka in till Balettakademin i Juni så bäst att ta det i slutet på sommaren.
Kan inte åka till Makedonien denna sommaren, Hinner jag aldrig.
Får ta det någon annan gång.  Okej idag har jag varit svin onyttig. Ätit ships & dipp, cola, godis
har lust att stoppa fingrarna i halsen så ja får ut skitet. Ångrar mig :/

Saknar min älskling jätte mycket. Ska fira alla <3 dag på Lördag, I miss you ♥
Du e de finaste i hela världen. Skulle aldirg kunna lämna dig. Det är lixom du & ja.
Du har gett mig aldeles för mycket i tid i ditt liv för att någonsin kunna glömma dig.
Alla fina stunder vi haft tillsammans skulle aldirg bli det samma med någon annan.
Jag älskar när jag ser dig i ditt rum i soffan eller liggandes på sängen. Det pirrar till i hela
min kropp när jag ser dig och jag kan inte låta bli att le. älskar dig ♥ det är inte lönt
att killarna lägger in en stöt på mig för jag ser bara igenom dem endå.
Det är bara du som syns klart i mina ögon älskling.

Så nu får du inet fler komplimanger, hihi (:

På torsdag kommer Anna kaaaaka hem, så roligt. Har hon blivit smal, växt kanske, haha .
inte troligt. min lilla pygme. ska ja sä ? Tivoli på fredag . hej o hå här kommer ja.
Nej e riktigt utråkad och e så jävla ointresserad av naturkunskapen att ja inet ens orkar öppna boken.
Lål på naturkunskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback