helgfeber

Okej Fredagen blev helt ok, fast att jag inte var på Tivoli. Anna & Aleks kom hem till mig, vi fixade oss
och sånt. sen körde vi hem till Marias pappa, trodde vi va sena. "Fint folk kommer alltid sent".
Maten va ljuuuvlig. potatisallad, kyckling. Helt perfekt. och efterätten.
Mmm glass med varma hallon. Det blev helt klart en lyckad kväll. Men eftersom att Aleksandra inte
skulle dra ut efter tjejmiddan ville jag inte vara ensam bland paren, hade inte blivit kul.
Så bestämde mig för att pysa hem till Fredde efter tjejmiddan. Helt rätt val !
Blev en het natt ;) haha. Älskar dig Fredde! Vaknade gott på lördamorgonen och mötte Aleksandra
i stan kl. 5 för att käka & fika. Upp till Mc donalds och betsämlde de vanliga. JAG VET, shame on me.
Sen blev det Mezo, bästa fika stället. Pratade en massa tjejsnack.
Sen va det hem till Fredde & melodifestivalen som gällde, hade skvallrats om att det va slutfinalen
i lördes, men ne va ju bara delfinal och ja fick nästa huvudvärk av dem jävla indierna me vitingen.
2:a numret va ju nog bra. hahaha LÅL! skämmer ut sig för hela svenska folket.

Ja och idag, söndag. ännu en slapp dag. Va hos Fredde till sådär typ 5. Sen mötte jag Aleks
i stan för att handla på Tasty & bogge. Filmkväll va bestämt.
Hem till pappa och grävde ner oss i soffan. Såg en cp film och mörkret faller.
Den va skit bra. Precis som jag hade tänkt mig. Nu är väl Aleks hemma eller något. Och jag sitter
här med typ nackspärr. Idag har jag varit flitig, stödat rummet kliniskt rent.
Imorgon blir det kul med aleks, maria, carro & sabbe. Bowling, pizza, film och snacka oss trötta tills
vi somnar. Kul med återförening. Ska sova hemma hos Aleksandra!
Nej nu ska jag rulla ner rullgardinerna, kolla om någon är vaken och sätta på Bounce på nalen.
Just ja stackars pappa har brytit handleden. Jävla vakter på Cantina!

om 56 minuter börjar Sportlovet. Yeah!
Och det är bara 5 dagar kvar till Eskilstuna tävlingen.
 
Enjoy

     

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback