Helgen

 Länge leve sportlovet. Imorgon är det skola 25 h tills jag börjar. Har religion & reodvisning med Maria. Sen ska labbraporten vara inne i veckan. På torsdan ska jag på teater & se tretton dagsafton, tror jag att den hette. Längtar, älskar att titta på teater mycket roligare än bio och sånt. Kan inte förstå mig på folk som slänger pengar för att sitta knäppt tyst i ett stort rum med bauta tv. Nej, bio e inte riktigt min grej! Har sett en riktigt fin klänning / tunika på Cubus, men vet inte om den e så fin egentligen, den e nog för fin eller något.. Får testa den på torsdag igen när jag ska till Väla med mamma ♥ ska nog sova hos mamma imorgon, På lördag fyller pappa år. Då jag é i Kalmar och tävlar. Så får ringa och hurra han per telefon. Typiskt att det bara e Regionstävling. Kan inte tävla singel. Men Miir kan, och nu ska hon faaan få sin sista prick. Imorgon skulle Hassan ringa mig. Så spännande, när ska ja bröja jobba! hihi..  Undra vem som kommer att vinnna Melodifestivalen. Tjejerna ska titta på det ju. Finalen. Har inte kunnat se alla delfinalerna. Bara två och missat två. får ta och ladda hem dem. Men hade tänkt att några töser kunde kolla på Finalen tillsammans. Så mycket jag käkade hos Banne, riktigt mätt fortfarande. Måste ringa sömerskan om tid och prova parkläderna, om 3 veckor e de UKM. ska bli kul. måste nog komma igång och träna. Ska logga nu ska skriva en insändare till HD, Elin som bad mig. Ska göra mitt bästa. Har riktigt ont i ryggen. Men ja lever vidare. Va på Tivoli med tjejerna ♥ i Fredes. Hade riktigt jävla kul. Länge sen ja hade det så roligt ! Men jag va ute med dem bästa partypinglorna så inte så konstigt ja hade kul. Ska sluta nu coh skriva insändare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback