lördag

okej som ni märkewr har jags lutat skriva om mina vardagar!! vet inte vad jag sk skriva och har typ inte tid. mina vardagar ser i stort sett lika dana ut. hah förutom jobbet så har jag min underbara ´vän maria som jag springer och tränar med jämt, discon.. det är typ det enda mitt liv består av just nu!! så finns inte så mycket att uppdatera. hant inte ens gå på julskyltningen i söndes jo när den tagit slut, men då blev det smothie på bagatelle med tjejerna istället. dagen efter, efter tärningen med maria skulle vi in och inhandla en till innan bussen gick , men då va den skiit äcklig, tänker aldirg mer köpa den där nu bara för det. och dem bara stonkar och stönar så fort man ber om en.35 soänn också för ett fjuttigt glas med bär och yougurt! Haa !!  äntligen är man ledig imrogon , riktigt skönt ska det bli, har börjat 8 nu varje dag enda sen i tisdes. inte kulatt jobba lördagar, Tempel i fredes ju men de fick vi hoppa , va hemm och kolla på idol istället. OCh yes rätt tjej vann, Amanda kan fan inte ens sjunga. ..

Ha de
bajs!

 

Kommentarer
Postat av: louise

snygg t-shirt tirre ;) tihihi

Postat av: nina .

T-shirten som du fick av oss ju :D wie !

2007-12-17 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback