hej , vet inte vad jag ska skriva

alltså jag kan bara inte sluta titta på filippa Bark avsnitten dem är så sjukt roliga och passar min humor heelt UTMÄRKT! Hiphips första långfilm har premiär 22 februari Ska se den! Med maria såklart, vem annars? Dem e riktigt bra, så mycket jag kommer garva!! Torr humor jag vet men de e så jävla bra! Ångrar lite nu att jag inte hänger med till Tyskland!! Bajs, any tickets left ?? Imorgon ska alla julklappar handlas, har bara handlat en till ida, får spel. Orkar verkligen inte gå till väla, alldeles för mycket folk !! Så det får bli stan och som tur är gör Aleksandra mig sällskap. Älsklingen ska jobba tidigt, tidigt! Saknar dig redan baby.. ♥ Jaja ikväll blir det utgång vilket jag inte trodde, men men ive ändrade sig, Ses i dimman :)

Dagens låt : Leona Lewis - angel


image651

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback