Var är världen på väg ?

Gomorr´n. Fredde har åkt till jobbet och jag har lovat maria att blogga. så här sitter man och varaanan minut ploppar det upp en massa virus saker på Freddes data som är helt bombad med virus. Har börjat läsa tidningen varje morgon nu på jobbet på mina 10 raster. Silka katastrofer som händer.
? Bron som rasade i USA efter att den var nyreparerad .. riktigt hemsk
? Sångartsisten i Roling Stones var så hög så han missade sångtexter och allt. plus att jag fick höra att han blandat sin döda pappas aska med kokain och sniffat det och sagt att hans fassa hade gillat det. snacka om VÄCK!
? Men värst av allt mannen som hade hand om barn i kuvöser som var "medvetslösa" barn från  typ 1-9 år. han var läkare och nu voiade det sig att han tagit bilderpå dem lagt ut på barnporr på internet och gjort sexuella övergrepp på barnen i över 10 år. Fy faan asså !! Han fick 46 års fängelse. men ´hur många år han än får är det aldirg tillräckligt, som en av föräldrarna hade sagt som var förälder till ett av de drabbade barnen. Varf fam är världen på väg helt ärligt talat.
Ikväll ska vi till kollan (kolonin) eftersom att Freddes föräldrar ska till GBG och kolla konsert så vi ska passa kisemisen. Grilla, kolla film och sånt kanske. Blir blandannat simpson filmen. Inte för att jag brukar kolla pådet. men det ryktas om att den är jävligt rolig. Idag är man ju LEDIG, och imrgon börjar man 12 istället för 8. Yeah! Nu ska jag pysa iväg till träningen med maria & Elin. ♥

image468

Kommentarer
Postat av: farhiya

åh, vill själv se simpsons filmen, du får väl säga till om den är så bra som det sägs ^^

Postat av: Rebecca

Det med barnen i kuvös var fan det sjukaste! :/ cepe.

2007-08-03 @ 16:06:23
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback