ljusfestival

Översväning på väla idag ja. Hlet galet. Trodde först ghassan skojade, men de var visst sant tog kontakt med min aleks. Oh hon bekräftade det hela. Hoppas Väla klarar sig bara , det är ju den finsate Helsinborg har ♥  Igår var jag ju ledig och hade inget som helst att göra efter träningen det var mega vart ute. Just de ja läste i kvällsposten att gårdagen hade 95% fukt i amazonas skogen finns det 85% fukt, vi hade alltså mer och vi ska ha hälften så mycket. Ganska läskigt. Fukten var visst farlig också. Iallfall ute i all fukt tillbringade jag tiden i Ängelhom på kvällen på ljusfestivalen. Var lite annorlunda en våra festivaler om man säger så, men trevligt trevligt. en massa båtar med ljus och lampor på tävling. Sen en massa massa fyrverkeri kl. 22.00. Är nog lite skraj för fyrverekri, men ja klarade mig. Ida blev livrädd. Dem avslutade fyrverkerierna med vattenfall av yrverkerier såklart, riktigt fint var det. Ni kan ju se själva :) Åt en sockervadd också. då var ju kvälllen räddad.

Idag har Mec sin födelsedags "fest" ska vara hemma och fira den med go thai mat och frukt och kakor. Slutade ju jobba 5. så hann ta mig en dush och en trudelutt vid datorn också. ovanligt , ovanligt. nästa vecka hinner man inget efter jobb . slutar 22 typ varje dag. Imorgon fortsätter det med jobb och kvällen ska jag tillbringa hemma hos mig älskling, som jag adrig får nog av .♥ Älskar dig mest i hela världen.

image476

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback