im workiiing

okej det bröjar bli ruggigt kallt nu, man luktar att det börjr lukta höst nu cokså. inte för att det har varit varmt, men iallfall varmare än nu! kan inet sitta ute i en tröja bara , då är hösten på väg. Denna sommaren har varit helt ok. Gått snabbt men endå sakta. Vi var på balen på sofiero, tog studenten var i Costa Brava. Sen bar det av direkt mot stockholm, där jag gick 2 vekors intensiv kurs på Balettakademin. Sen åkte jag hemmåt igen och upp till stockholm för en andra gång, sen blve det helsingborg igen och där var jag i en vecka och njöt av livet. Sen började det. Jobbet, på tasty huse har min sommar varit sen dess. Har inte hänt så mycket i sommar. Föutom att anna har lämnat staden helsingborg. Den här sommar var inte den bästa om man säger så.
Såå va ska hända i höst, blir en sväng om till sthlm, till Anna och hennes lilla lägenhet, och så blir det shopping såklart, tandställningen SKA av, Och det blir tyvärr bara 2 tävlingar denna terminen och så ska jag sy en ny disco dräkt. Sen får vi se vart hösten tar mig, Jobb, jobb ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback