I don't sing like Elvis Presley, I can't dance like Fred Astaire But there's one thing in my favour,I'm a millionaire

ännu en ledig dag. i skit vädret. men shit så varmt det ska vara. Ensam och svettig sitter jag vid datorn och lökar vidare. hade hoppats på att hitta på något med mammsen idag, men så blev det inte. Gick med maria till Friskis vilket var heeelt onödigt eftesom ingen av oss var på g och gjorde typ inget fullt ut. men jag fick iallfall träffa min prinsessa. Den bästa minnskan på jorden som matchar mig till 110%. henne kommer jag aldrig släppa greppet om. Får någon månad sen när mamma skulle släppa av mig på söder såg hon hennes bästa vän får ungdomen som hon har en massa foto på där hemma. Som maria och jag

mamma bara - åh där e ju min bästa vän sen jag va ung terese hon ja har fotona på!
Jag bara -  kalla på henne hälsa, fy va kul att ni träffas nu.
mamma bara - nej herre gud de kan jag inte.

Jag blev helt ledsen inom mig så ska du och jag aldrig bli maria, så får vi aldrig bli. aldrig nånsin. Blir nästan rädd för framtiden när sånt händer. var kommer man vara och hur kommer det bli. Du e min allra bästa vän nånsin vi tar varandra ord ur munnen , tänker samma, tycker och vill allt precis likadant.
Hem igen från älklingen . har sovit där sen i söndes. Ska upp tidigt imorgon. I Onsdes var jag på stranden med anna och åt vattenmelon sen bar det av till väla. Handlade en ny kalender. Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något annat än datorn.

Dagens utjatade låtar
♦ dr. hook - sharing the night together
♦ dr. hook - only sixteen
♦ Celine Dion - danc with my father
♦ Beyonce - listen

image475

Kommentarer
Postat av: mirre

jag vet, aldrig ska de bli så.. aldrig!! du e min bästa vän någonsin.. ska aldrig släppa taget om dig.. <3 love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback