Torsdagen ,tisdagen ut

Som alla andra veckor bara rinner denna också ut i sanden. och timmarna känns som minuter. Fan va lite 24 timmar är. Men ibland är dem så jävla dryga. Lön igår, kan inte kolla mitt saldo för swedbank har krachat. Kuul! Har varit flitig denna veckan och pluggat som ett djur, nästan filmat klart "revince your fear". Vårt projektarbete har sats upp på biblioteket i helsingborg. Bäst av allt denna veckan har jag anmält mig till intensivkurs 2 v till ballettakademin, så nu är det bokat och klart! 11/6 åker jag och Anna flyget upp till sthlm och blir kvar i förhoppningsvis hela 4 veckorna.
Idag ska det tränas, pluggas på körskolan, skriva läxorna.
Tro det eller ej, men jag skrev mitt sista prov igår, och gjorde min sista labbrapport. haha , faaan va gött! Och igår var sista gången på JLC. Imorgon ska jag umgås med Fredde och jobba på lördag, självklart bär det iväg till Arom på kvällen med högklackat! På söndag fortsätter arbetet. Och måndag blir det Malmö med min haltandes Maria ♥ sen grillning på gröningen och sedan fortsätter kvällen på Tivoli. och sovmorgon på Tisdag. 1 Maj och mammas födelsedag.

Åh ne, snart har jag 4 år med älsklingen , som tänkte ge mig en biljett till Justin Timberlake konserten, men jag e ju i Stockhom då. Faaan! silken present, fan också. Kommer typ vara as fattig i Stockholm, får kolla in alla andras kassar! Så får jag och Anna bosätta oss på stranden med en flaksa vatten dagligen och . .. en massa festande. Uteställen i stockholm. hallå? kan det ens bli trist? Jag längtar . . Kan inte sommaren bara trollas fram nu och bli 8/6 Studenten,

Idag är det 3 veckor kavr till Costa Brava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback