Sven åke .

back to basics . . Efter hårt slit på jobbet och födelsedagskalas. Lakalfest och tjejmiddag. Den här veckan blir jobbig , ska jobba, ons, tors, fre, lör, sön och prov på ons, sömerskan på fredag. Och Malmö på Tors fick strykas och glömmas. Men bokades in på Måndag istället. Kvällen ska sen vidare ta mig till gröningen för grillning med klassen därefter bär det av till Tivoli. Som har speciellt öppet till 04.00 bara för valborgs skull. 30 Maj blir det Ven med klassen dagen efter är det Balen och min klänning är inte klar än, medans aleksandras bara hänger i hallen. Vill ha min klar! Blir tokig om hon inte hinner, På Torsdag är det 2 veckor kvar till Costa Brava resan, det närmar sig, det närmar sig . . och typ 42 dagar kvar till studenten. Jag har bara studetnmössa och balväska klart! Igår var det nära att tårarna föll. Titanic på tv, den filmen är sååå BRA . .

Dagen böarjade med två mackor och isté, Vaknde upp sidan om den männsikan jag älskar mest i hela världen, tog 6:an 5 över 8. efter skolan ska ja hem till mamsen och ge min brossa present , fyller 10 imorgon, helt sjukt vad tiden går fort, han växer snart om mig den skitungen : ) Sen blir det tränings somvanligt med all min träningsverk,. men det sägs att man ska träna bort träningsverk. Så jag gör väl det.

Sitter på bilden i skolan nu . Mina ögon är riktigt tunga och vill slockna typ så fort som möjligt. Räknade ut igår att jag aldirg har någon sovmorgon. Skola mån - fre sen jobb lör-sön KUL! Nog därför jag e så pömsig som jag är + att Fredde väcker mig alltid mitt i natten . Don´t ask me why ! Okej mitt päron skickade nyss ett sms, där hon tagit bild på sig själv och skrivit jag älskar dig, how cute! ♥ Älskar dig också.

/ tirren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback