Köp kent nya skiva du får ett rakblad på köpet!

Gick upp en timme tidigare än 112904-175
nödvändigt idag,
inte för styling
och sånt, tog sjuan ner till stan och mötte Miir på konserthuset, carro & Anna Panna åkte bil. Frukost på Espresso house, 1 scones marmelad & ost, vanilla latte och jouice för bara 50 spänn. Nja bara och bara ... det var mysigt är mätt än. Okej Linn läser upp hela nästa veckas matsedel i skolan just nu. Det blir flak på studenten, Stefan fixa, fixa ! Tackar . Om 2 veckor exakt e de Malmö som gäller, hela dagen med Miir. längtar, hoppas jag hittar ngt ska shoppa till Costa Brava! Igår spelade vi in vår egen Outsiders hemma hos Martin, "convince your fear" Den kommer att bli så bra , hoppas jag! Vad ska jag ha på mig på studeneten herre guuud. Okej har precis fått reda på att jag kommer att vara hela Juni i Sthlm. först 2 veckors förberedelse kurs så det blir nog inget bounce summer camp. Sen 2 veckors intagning om jag nu kommer så långt . Kommer att vara ruinerad , kan inte jobba nånting i Juni. Så kommer alltså ha noll pengar i Juli. Fuck! Asså shit tänk om ja kommer in på balettakademin, Hallelulia moment. det kan bara inet hända. Det låter för bra för att vara sant, tänk att få dansa varje dag , i en massa timmar. Varje dag man vaknar kunna vakna stolt för att man var en av dem 20 som kom in. Och att få äran att bli undervisad av dem fantastiksa pedagogerna som finns där. Tänk att det finns en liten, liten chans. Så många dansare som kommer att söka. Eftersom att det tar 2 hela veckor för utagningen. Herre guud! kommer nog vara skit nervös. Var io sthlm ska jag bo. Kan inte bo i en månad på båten, omöjligt! Går bara inte. Måste kolla lägenhet och såtn ifall ifall. Jaja behöver inte tänka på sånt nu. Man får se hur det går. Men man kan ju alltid hoppas. Ikväll ska jag kolla på Annas Uganda redovisning men snart och först ska jag träna med Miir på Friskis, ska fixa ihop lite till mixningen. På Fredag är det klassfest. Grillning och allt. Sen lördag, söndag är det jobb. Nästa vecka fyller Oliver, Ida , Nina och Elin år fest på fredagen och lördag, utgång? Nästa vecka igen är det SM. och Mirjam har tjejmiddag. Har beslutsångest av en speciell sak, Maria vet! Så ingen sol idag , och jag gjorde ett cp val coh tog sandalerna. Inte tjocktröja coh bara skinnjacka, yes, förkylning! exakt vad jag vill. På lördag går Anna modevisning på Dunkers. Have to go. ska skriva ett plankat med ANNA! Nej taskigt nog! jaja ska vandra min egen väg med Miir nu till friskis. ha de. Och jag älskar dig Fredde. Alla plus till dig denna veckan för att du är så underbar! ♥

Ursäkta alla mina 2 or !

/ Tirren

Kommentarer
Postat av: NiJi-CHAN

hömm , så kent releteras med rakblad nu med?
du suger !!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback