Bara jag

Morgonens
tröja: beighe inte särskilt snygg, skulle jobba
byxor: Replay jeans
sockor: blåa tjocka från H&M
smycke: det vanliga

Känslor just nu
saknar mest: maria
älskar mest: mamma
mest irriterad på: ingen faktiskt
stör mig på: dem där


Dagens bra&dåligt, hiss&diss
Bra: oh, en till var och en
Dåligt: skit ont i ryggen
Hiss: jobbat och tjänat pengar
Diss: varit inne när det varit så fint väder


Att göra/måste göras
Idag: läsa ut sv boken (eller inte)
Imorgon: vakna 9 och sen bara jobba
I över morgon: soltiden
Fredag: pluggat på filosofi provet och ninas 18 års fest, sen tivvan ?
Lördag: fest hos Elin sen Arom ?, jobba
Söndag: jobba, då måste Sv boken iallfall vara utläst
Någon dag så snart som möjligt: typ  skriva ut blanketterna til balettakademin och anmäla mig till 2 v kursen


Senaste personen som

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: jag själv
Fick dig att gråta: fredde
Fick dig att börja skratta: Zinetta & J
Du gick på bio med: oh, de va år och dar sen
Skickade ett e-mail till dig: Dh
Skickade ett sms till dig: Miir
Gjorde dig glad: miir, you allways makes me happy

112904-179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback