ensam ..

åe kan inte bli tråkigare .. :/ kan inte sova, ne men fredde verkar ha jätte lätt för de! .. kul för honom ju att han kan somna, tur att denna sidan finns så nåt kan roa mig, Ingen e iheller inne på msn.
Kom nyss upp från badet, och va gör han. JO somnar! fantiskt vilken lyckad kväll tire. HELLLLL NOO!
min kille é roligast i hela världen ... åh va tråki freda.
fast de va länge sen jag tog lungt så den e endå ganska ok. Imorgon blir de Väla modevisningen.
skoj skoj. ska fråga fredde om han vill hänga med och kolla. tror han vill de, ne han vill inget.
åh e trött på att ha de tråkigt hela jävla tiden. ne fy faan , nu ska de släppas loss me lie hård rock i högtalarna ska skaka med håret. yeah ohohoo för mig själv.

ha d gonnat alla sömntutor.
Tänk på mig som e VAKEN


/nattmänniskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback