dan

112904-2

 aooo :/ gomorrn .. skola ida igen, freda, retro och träning som gäller.
fy va dagarna går fort, alldelees för fort. Vill inte bli gammal :/ kollar på Gustaf, haha så rolig den e :) kl. e 09.16 ska snart till skolan och framkalla bilderna som vi fotade förra gången på fotografisk bild. LÄNGTAR! längtar ännu mer till tävlingen i Eskilstuna nästa helg, då ska vi ta vår sista prick i guld maria ! star next ? ..

Igår va ja i Malmö me min älskling, blev väl ganska hyffsat förutom att tågresan e boring och min pojkvän pusta hela tiden i varje affär ja gick in i, och skinnjackan jag åkt dit för att köpa va inte alls så fin som ja hade tänk mig , SKIT FUL! men annars va de helt ok ..

vill säga att jag älskar dig mest i hela universum maria, du e mitt guld. you give me faith. vi är lite bättre och tuffare än alla andra ;)
jag älskar dig  ♥

/ tirre



Kommentarer
Postat av: elin

sööta ni är tjejer:) har förresten bytt namn på bloggen. puss!!

2007-03-17 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback