weekend

studiedag på fredan, kan de bli bättre. ledighet för öppet hus i torsdes. knallade hem till vår lilla dj och mixa musiken till musikalen, såå bra det blev, herre guuud! LYCKAT, 5 getingar på den. På kvällen blev de balett i Köpenhamn med Anna som jag nämnt. i hennes tomma rum somnade jag snabbt som blixten.

I lördes va ja på Väla med mammsen från typ 12 till 5 sen på Mc donkan till 6.
Shoppinglistan:
• rollon, nivea den bästa man kan ha.
• rutig shorta
• jeans shorta
• halsduk (blå)

Helt sjukt denna veckan har jag ätit 3 ggr på Mc donalds och pizza 1 gång. Hade jag aldrig kunnat göra innan. Men ska ja va ärlig så kändes det helt underbart. Älskar att umgås me dig mammsen ♥
På kvällen släppte mamma av mig hos pappa
- Ah skönt många timmar kvar tills halv 9 då ja ska vara på Bagatelle, oh shit 1 timme kvar när ja kollar på klockan, stress igen, sen kom min älskade vän Anna . Fixade oss snabbt men blev endå försenade. Shit happens! Orka stressa. palla springa till bussen när man kan gå lixom : )
Efter avskedet med Maria, stack vi till arom där min älskling Fredde överaskade mig med ett samtal, ses på Arom, weei de blev ju jävligt lyckad, full och dräglig :/ hade hellre vatt utan honom då.
Ne va fan säger ja, vill inte va utan honom , eller jo när han har spriten i sig vill ja ! Fredde blev utkastad (igen) och vi gick hem vid 3.00 alldeles för tidigt. pga vissa skäl. somande gott i freddes säng iallafall.

Söndan, min värsta mardröm. OK något jävligt pinsamt hände, men efter
de blev de träning på FRISKIS, med Carro utan tränniskort, men de gick helt OK. kom på slutet till musikalen sen blev de julskyltning med Carro, Davve och Fredde ( : mysigt värre lite kass julskyltning bara men fredde gjorde de lyckat. Japp nu sitter ja här igen efter en sprillandes helg.
Bara att ladda inför nästa vecka. laddar batterierna redan nu.

ENJOY



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback