me, tirre the O N E and onley

Du heter? Terese Noren
Och bor? haha, den går ja inte på
Din ögonfärg? grön
Just nu har du på dig? gråa mysis shorts och en t-shirt från Thailand
Du dansar helst? showjazz
Men på topp är? discon
Just nu känner du dig? stressad
Du skulle vlija? ligga under täcket med Fredde
Du älskar? Fredde ♥ och att dansa
Du hatar? KORV
Just nu skickar dina högtalare ut? musik med Petey Pablo-show me the money
Motto? lev livet, bring it
Hur e läget ida? skit bra, första dan jag inte är sjuk, på lääänge!
senaste du åt? maltesers
senaste film du såg? Ice Age 2 bara klippet när sengångaren blir "kung"
favoritdryck? vattenmelon shake
favorit bok? i helvete heller
Imorgon ska du? dansa hela dagen och träffa gänget från musikalen, förmodligen äta på kvällen
klockan är? 21:08
Va gör du om 3 år? går på balettakademin, måste!!
Va gör du om 10 år då? sitter i min danslokal medans missy lär in mina steg sitter jag på golvet med mina två ungar
Gift eller ogift? hm, ogift
Vitt eller svart? svart lätt
Vad har du för nagelack på dina tånaglar? svart
behövs dem klippas? haha nej, sköter de ganska bra
Var skulle du vilja bo? I Miami med havsutsikt i en fete villa med fredde ♥
Vit choklad eller mörk? Vit
Din bästa vän? Maria
Din värsta mardröm du haft? när mamma va fet och höll upp mig i luften och kittla mig, de va läskigt
sist men inte minst? GONATT




Kommentarer
Postat av: mirre

im sorry, men måste bara ta dom här frågorna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback