at school

Har precis skrivit svenska nationella, va faktiskt lätt, klarade de galant, eller hoppas ja iallfall..Skolan börjar nog syka mig,
Kommit hem från Thailand, kockt som en räka, brrr kallt :/ men jag klarar mig.
Mådde skit konstigt i morse. Höll typ på att svimma va svettig och kall. helt sjukt, men blev frisk vid 9 igen.
Yes fy fan va gött e äntligen 18. Och min lilla partipingla Maria♥ ska vägleda mig hela helgen. Tivoli på freda och Arom på lörda och tjejmidda. Kommer bli skit kul. Kan äntligen gå ut på 18, AMAZING!
På lördag e de standar latin tävling på IH. kom och titta, skänk Mats en liten slant så blir han Glaaaaa : )
shalallalaaa. Jag och Maria ska jobba med lotteri. får lite rabatt på tävlingarna för de. 5% eller vad, mer ger väl inte Mats, jaja bajs på han. slutar lektionen nu, magen kurrar måste kränga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback