s o r r y


?Förlåt mig att jag syndat och inte skrivit blogg på alldeles för länge.
But here i am.Okej Torsdan 21/12 julavslutningen blev great !! Alla va engagerade och bytta julklapp för
20 :- Fick massa choklad och två fina glas. och Madde fick mina blå klämmer. Mysigt värre va de med kakor, julmust och glögg (uärk) smakar pyton.

24/12 Julafton blev ganska så lyckad fastän en del bråk. först va ja hos pappsen till 5 sen hos mamsen tills natten tog över. Fick jätte fina julklappar. Thank you ♥
Carro åkte till Thailand !

okej den 25:e blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. ville festa loss med Anna, men som planerat gcik vi inte till TIVOLI (tvungen att ha förköp) ja va skulle de då bli Arom? diesel? de fick bli diesel 20:- inträde e ju gratis. Kvällen blev lyckad iallafall. Riktigt gulligt av min älskling att sitta uppe och vänta på mig till kl. halv 5
De du hade gjort på rummet fanns inga ord för. finns inte många som dig älskling. Men ibland e du också så jävla korkad som vilken kille som helst. can´t stop loving you ♥

Onsdan 27/12
dan jag väntat på i en månad. Maria kom hem från Thailand. Kl 9 va jag hos frissan.
riktigt tidigt , I Know! blev fint iallafall. sen va jag och fixade naglarna till nyår. NAJC NAJC, hallonbajs (:
fråga mig inte var jag lärt mig de ifrån. Sen va ja med min pepparkaka resetn av dan.
Det blev väla och stan hittade mycket. alt utom nyårskläder. Köpenhamn på lörda?

imorgon ska jag kolla film med anna, aleksandra och mirr.. (Step up)

Snart e de nyår, Tivoli? Arom?



h

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback