oh, my sweet b a b iii


te
Tivoli
va bokat sen typ 3 veckor tillbaka.. Med Anna ♥
Har sett fram emot de riktigt mycket. När min lilla kaaka kom til mig så hoppade ja in i dushen. Sen stängde ja dörren till mitt rum isolerade oss där inne så vi slapp höra kareokin som Mec o hennes poolare sjöng på.
Lät riiiktigt gräsligt. Thaliändare och kareoke, ingen bra kombination.

?
-Asså innan va de endå ganska bra, men NU!
haha , du e så söt min lilla päron paj . ME loves
YOU
?


Jävla skit med kläder när man ska ut asså, hittar aldirg något. Men Carro räddade kvällen.
Thanks darl<3
Somvanligt började det bli lite stressigt mot slutet..
Typ kl. 21.00 kom Natta och Helena. Inte väntat. Men de va skoj, Helena hade dem finaste skorna nånsin..
röda lack pumps. Funkar alltid ! Tog 7:an in till stan och mötte Elin och Filippa. Sen stack vi mot TIVOLI
wow, vadå kööö.



Sååå kissinödig som jag va i kön, va sjukt asså. 2 sec till i kön och ja looovar att de hade kommit i brallan, shit asså de va mer än kriis. som dtur va när ja kom in stod Madde beredd utan för toan och ja lastade upp mina grejer i famnen på henne. De finns inget bättre att kissa när man e riktigt kissinödig. Oh, vilken känsla. De va helt ok där inne. Anna visade mig runt, (erfaren) hihi. Dansade heela kvällen lång. Det var en super kväll. Du gör dem alltid bäst Anna. älskar att festa med dig. ♥ Det var en jävla massa fyllo i kön specielt ett. - e du ska du festa eller? hmm. idiot :p - asså om du puttar på mig slyger jag skit långt men om ja råkar putta på dig så händer inte ett skit ... blablabla haha! Trsit att de stängde 3 bara, men hade riiktigt ont i fötterna. så ja somnade gott endå. somnade kanske , utan att krydda på 2 sekunder :)
De e skönt att sova. Zzzz


112904-36    112904-37   112904-38


God is watching, so give him a good show






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback