FR E D ES

Tempel  - världens bästa ställe. Träffade aleks och Carro i stan kl. 13.15 efter en LEDIG dag.
Skulle hitta någon ny tröja till kvällen. Men blev inte så. När man väl letar och har pengar, hittar man INGET. Handlade Tacos grejer på AGs. Sen tog vi 297 hem till Carro för ja skulle se hennes nya rum.
Sen gick vi hem till aleks kl. va då kanske 17.00 . 5  ½ timmmar tills bussen går. Shit så lång tid. började laga tacosen, kollade mest i tidningen och leta musik på datan. när maten va klar krängde vi med ett glas vin och vilda bär . smaskigt värre. sen bar det väg upp till ovan våningen. Dushade och Aleks gick i morgonrock i kanske 2 h. jaajamen. hade riktigt lån tid på oss. kl va kanske då 18.30. Har då alltså 4 timmar kvar. Äh blev trött och tog en tupplur till Hiphip skulle börja kl. 21.00 somnade 19.00

Carro; - Terese vakna kl. é halv 10!
Terese; (hoppar upp ur sängen)
- va, vafan har du inte sagt något för. (tänker i 5 sek)
- Meh, åh nu har jag missat hiphip. faaaan! hur ska ja hinna fixa mig
Carro; - vet inte skynda!!
Terese; - ja får se på nån klocka!
Carro; - har ingen
Terese; - åh
Efter 5 minuter
Carro; - eh, de e något konstigt med min klocka kolla
19.30 visade den
JÄTTE KUL! kunde inte somna om.

112904-26

? Dagens bästa replik
- Jag brukar spänna min rumpa när ja dushar, (vi har de som bevis på film)
Jag ska nog inte säga vem den kom ifrån. hahahaha

Det slutade med att vi missade 297 iallfall fast all tid. Fråga mig inte hur och Carro fortsatte kuta efter att bussen kört förbi, fråga mig inte varför där iheller.
- stannna!!
In på Tempel kom vi iallafall. tack för de underbara jobbet Linsan ! dufår en applåd från alla 18+
Puss på dig du :D

- Eh va e klockan
- ehm, halv 4
- va de något mer eller?
hahhaha

kom hem 04.30 somande gott oss pappa då. Stackars aleks :( jävla snottare! I Buy you a new one ♥


Älskar er Amigos
Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: pepparkaaka

men nästa helg :D halleluljah moment då jävlar ska det partajas :D hihi jag har saknat dig tirreling ! /v

Postat av: Larra

Aw tack gumman! Hoppas nu att alla teens därute har förstått att de inte ska in mohahaha ;D pusss på dig mitt lilla hallon!

2006-12-11 @ 18:47:54
URL: http://linnsans.blogg.se
Postat av: Larra

Aw tack gumman! Hoppas nu att alla teens därute har förstått att de inte ska in mohahaha ;D pusss på dig mitt lilla hallon!

2006-12-11 @ 18:49:40
URL: http://linnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback