24 mars

på jobb idag igen. Imorgon ær de voffeldagen och jag missar de. Har inte så jag kan gøra de hær hemma. Så jobbigt annars hade sækert mamma gjort våffler eller så hade man kunnat handla de nånstans. UNdra om de e våffeldag hær i oslo också. Hoppas! Fast då kommer sækert en våffla kosta 90 norska! skulle inte førvåna mig. Ær så hungrig nu , hinner inte springa till ICA nu ihelle roch de e 2 timmar kvar på jobb tills jag slutar. Hade velat ha en riktigt god køttbit nu med potatisgratæng så himla gott! Får æta upp mitt lepsyl istællet! Imorgon ska jag børja packa och så. Før på Fredag åker jag. Længtar så mycket!! Vill bara hem nu!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Då får man hälsa dig välkommen hem till varma HBG som väntas ha 16 grader varmt idag torsdag. Ses lör den 3e på middag hemma hos mig med hela tjocka släkten...Tjingeling !!

2010-03-25 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback