En morgon i ingenstans

Godmorgon! Dålig uppdatering jag vet. Men jag har tappat draget av att skriva. Vet inte vad jag ska skriva längre. Händer mest saker i skolan hela tiden. Antar att ni inte bryr er så mycket om de! Men jag ska berätta lite för de. haha! I Fredes hade vi en av dem jobbigaste pilates timmarna ever. Tycker inte om pilates överlag iheller men nu när man vet hur man ska jobba i övningarna så finkar de. Det funkar! Men inte mer.
Alla va så slitna i Fredes , och det va MORGON så vi bad om streching & Massage. Men nej den sista kvarten strechade vi lite. Snällt! Så när vi skulle ha balettklass en kvart efter pilatesen. Va hela klassen mer döda än levande. De va hemskt! Trodde aldrig balett timmen skulle ta slut. Sen hade vi modernt och värsta pepptaken om center och stortå ballen som de heter här i norge. Var du ska placera vikten på foten i relever. Pratade i ca 40 miniuter om de. Vår moderna lärare Jan Iwar hade nämligen stått och kollat i fönstret i torsdes när vi hade haft balett med D2 och åskådat oss alla.
Fredagen avslutades med att se M2 (musikal klass åk 2) studentvisning. FAAAAAN va bra dem är! Helt sjukt! Som jag skrattade. Killarna i klassen (halva klassen) härmade ett nummer från D3 studentvisning. Haha de va en porrig dans vid en barr (balettstång). Så klockrent. Det värsta va att grabbarna va riktigt bra också. Äh de va kul!

Kl 19 träffade vi upp Guru från vår klass på Fridays. Satt där tills dem stängde runt 12. Fattar inte va vi hade snackat om för våra munnar gick i ett på varandra från att vi kom till att vi gick. Åt en super Jack Daniéls burger & efter rätt. va såå gott! Så mätt jag blev. Hade gått fortare att rulla hem sen än att gå. Fast vi tog bussen.

Och igår var vi hemma hela dagen sov nästan hela dagen. Gick upp runt tio, gjorde ingenting. Sen gick vi och la oss kl 2 igen och vaknade 5. Då sprang vi ner en runda till RIMI för att handla va som behövdes till maten idag . Allt har ju stängt på söndagar här. Sen Gjorde vi oss i ordning till kvällen. De fick bli min nya marinblå klänning jag inhandlade förra helgen på Gina för en väldigt billig peng! Kvällen hos Joanne blev mer än lyckad! Men eftersom alla bussar, trick (spårvagnar) slutar gå kl 12 så fick vi ju åka hem innan de. Helt sjukt är de varför gör de de i en storstad! Så knasigt! Hoppas de ändras till nästa år. Bara för bussgubbarna ska kunna sova vaah!
Idag vaknade jag av världens bästa sms!! En bra start på dagen om ingen annat!
Lägger in en rad nya bilder i nästa inlägg från i helgen och förra. Koooos dere! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback