på jobb

Sitter på jobb nu, har ringt mina førsta samtal.Riktigt pirrigt, så nervøs jag va. men de gick væl ok førutom att ajg harkla mig, sa fel namn och så. haha! Idag hade vi gæstkoreografen Chet Walker i Jazz, de va annorlunda. Men kul. En liten teaterapa. Annars hade vi modernt dær en i klassens skulderblad hoppade urled, de såg riktigt illa ut kan jag sæga, så det blev kyropraktern før henens del. Sen hade vi balett med D2 somvanligt på onsdagar. Och kør, har gjort koreografi till greas låten ska sjunga och dansa samtidigt coh det går riktigt illa. haha! Sen børjade vi på en ny lugn låt från Chicago. Jætte fin!

Ohh CATS igår va jætte bra. Så himla bra och så bra dansare. Satt på en balkong så vi såg ansiktsutryck och allt vældigt tydligt vilket va bar, det blev en del missar hær och var men de va ju prov førestællning så det ær førståligt! Nær jag kommer hem ska jag ladda hem dem 2 avsnitten av idol som ajg missat. Jobbar imorgon igen så hinner inte så på de då heller, får ta de på fredag, På lørdag och søndag ska jag dansa før den spanske gæstkoreografen som kommer & på Fredag kommer pappa. På lørdag tror jag de blir tjejkvæll hos oss.
Nu ær rasten snart slut. Kikar in hær imorgon igen på rasten. ha de så bra sålænge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback