all around me are familiar faces


Ahh inte ens 1 dag kvar tills Fredde är här i lägenheten. Imorgon vid denna tiden sitter vi här hemma. 7 veckor.Galet! Lisa åker tidigt med tåget hem till Linköping imorgon också, kommer bli tokig här hemma ensam. Får kolla på en film så tiden går eller något, vill ha nästa idol episod NU! Känns som det är en bra säsong i år. Lisa håller på att paka för fullt. Själv lyssnar jag på westlife-flying without wings  får en massa minnen från mellan stadiet. Från bårslövskola, fritidgåd, tryckare , discot, ungdomsärlekar som varade i en vecka fram tills man bytade. (pussades aldrig med någon) ,mamma hade lärt mig en massa om  om jag väntade skulle jag vara tjejen som alla ville vara tillsammans med sen. Mammsen sa en massa bra! Oh ibland vill jag bara tillbaka. Det va som ett annat liv, gymnasiet som ett annat och detta som ett. Undra vilka mina andra delar kommer att vara. Jag hoppas att dem kommer innehålla mycket dans, värme och kärlek i allafall. Kan inte fatta att jag är 20 år redan, springer runt här i min egen lägenhet, betalat räkningar, lagar middag & allt. De är helt galet.

Ni får ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul då är jag i samma stad som Lisa nudå. Åkte till Nettan i Linköping igår och stannar tills imorgon. Saknar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback