23 oktober



Godmorgon alla glada.
Har inte hunnit blogga så mcyekt, dagarna bara rinner iväg. Kan inte fatta att de är helg nu igen. Imån till ons var de osm vanligt var i skolan och sen på jobb. Har varit en skön veckapå jobb, har fått gå hem tidigare 2 dagar men endå fått betalt för systememt p datorerna har lagt av. Igår var det skola igen coh på självstudie timmen var jag & Lisa på skatteetaten coh fixade skattekort. Det måste man ha när man jobbar här. Så  ä jätte skönt attf å ha fixat de nu. Snart öppnaret en massa nya butiker här. Ska bli super, har redan varit inne och sökt jobb! Hoppas hoppas att jag får de som extraknäck på helgerna också. 

Nu på morgonen har vi Pilates såå jobbigt, är så trött men de slår inte igår så trött jag var helt färdig, riktigt jobbigt är det att dansa då. Ville bara hem till min säng på moderna. När vi k hem kollade vi idol från förra fredan, jag spelade roller coaster i timmar tills lisa släckte ampan coh skulle lägga sig. Kl va jag tvungen att hoppa i bingen jag med. Efter pilates idag har vi balett & sen modernt, 18.00 ikväll har vi irsk dans oblgatirisk. Så jobbigt kl 6 på kvällen på en FREDAG! Sen efter de blir deen snabb sväng hem om och dusha slänga på e smink och så sen bär de av hem till Anne Lise som bara bor här runt hörnen för partajj med klassen, ska fota en massa. Nu måste jag cykla ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback