nyår

Är så trött på min design på bloggen nu... Känner att jag vill ändra men fattar inte varför man ska betala får sånt, kan inte bara allt va gratis! Det hade varit smidigare & billigare! Varför är det så att man plötsligt vill göra och behöver göra en massa nu när alla affärerna har stängt. Skulle behöva åka till swebank, ta sprutan för svininfluensan, vara hon läkaren, Handlat nåt på kicks innan jag åker. Men allt de kommer jag inte hinna. Detta jullovet gick för fort. Helt plötsligt har jag bara en helg kvar. Galet!
Igår umgicks jag med Anna, hon kom hit runt 2 tiden för att hämta upp mig, det tar ju sin lilla tid att köra från Billesholm. Så åkte vi in till stan och såg på bio, det blev luftslottet som sprängdes. Den va super bra , men jag är glad att jag läst böckerna för dem é så mycket bättre. Var dock ett tag sen jag läste dem! Sen åkte vi till OJ för att handla varsen bingolott. Bestämde spontant att de va vi som skulle bli kvällens vinnare på 2 miljoner. Hant hem om min kusin och faster för kaffe och kaka innan Bingo började.
Men vid 10 i 8 for vi hem som blixten, slog ner oss i soffan och spelade. Inte ett skit vann vi nån av oss, men jag va 1 nummer ifrån 5 störda vinster gissa om man blev svett. Sen spelade vi oouga chakka tills klockan blev halv 1Och då åkte Anna hem. Sen somnade jag och mamma gott runt 2,3 tiden.
En sak till. Jag kan inte fatta att imorgon ska vara ett nytt år. Redan , nej hallå! Det gick för fort, det här året måste måste ha hoppat över nån månad. Snälla säg att de är så! Detta året ska man fylla 22. Det om något är galet. Nej nu ska jag sluta filosifera! Snart kommer mamma med PS2 som jag fått. Och Anna ska ta med sitt sing star ABBA. Ikväll är vi hembjudna till Mirre. Kommer bli så mysigt! Ha inte nån som helst lust att v i stan eller partajja idag. Nyår är överskattat!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback