4 dagar kvar till jul





Oh jag vill stoppa tiden.. Varför kan man inte bara stoppa tiden? Och starta den igen när man vill. Hade nog blivit kvar här i månader då. I Fredes var hela tjejligan (Aleks, Carro, Mirre, Anna & jag) på Haket och åt. Det var super mysigt, stannade till 11 och snacka om allt möjligt. Sen bar det av hem till Fredde, men han var hos ngon kompis så jag fick somna ensam. Första gången tror jag jag kunnat somna så bra ensam. Jag är ju rädd för mi egen skugga (för er som inte vet).
I lördes skulle jag egentligen ut till tivoli men ju senare de blev på dagen ju tröttare blev jag. Så jag & Fredde kollade film och spelade PS3 till seeent! Idag har jag varit med mamma & julhandlat, handlade en jätte fin gran på maxi som jag & mina syskon har klätt nu. Har på julmusik för fullt i vardagsrummet. MYSIGT! Kan inte vänta tills julafton längre. Det är så skönt att vara hemma! Har varit på ÖB idag också handlat på mig en massa dushtvål, shampoo & Balsam som jag ska ha med mig till Norge, det är ju de dubbla priset där. Allting känns så billigt nu när man kommer hem. Gemfört med priserna i Norge de är galet dyrt, dubbla priset!
Idag ska vi hem till aleks för en tjej kväll. med julklappsleken, glögg, pepparkakor och grejer, sen väntar visst en överaskning. Cheescake glass kanske (: Är så nyfiken! Snart ska mamma köra mig till Fredde så jag kan dusha och ta på mig något annat innan jag ska möta Carro & dem andra utanför Carros butik i stan. Sen bär det av mot Höganäs! Imorgon ska jag & mamma ha en hel dag. Ska gå på väla ,baka och en massa kul.
Sorry för dålig uppdatering men jag vill minst av allt sitta vid datan av in tid här i Helsinborg.
Felis navidad!


Kommentarer
Postat av: Gissa vem!

do you want a piece of me? do you, dou you?



hm... where are (day) ?



skratt och mera skratt !



2009-12-22 @ 06:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback