11 december

3:e andvent på söndag. Jaha de var denna veckan. Denna veckan har vi haft både chacha & swing. Hur kul som helst! Idag hade vi balett med världens bästa pianist. Så bra han var , de var vår balettlärares man. Han e så lik snape i Harry Potter. Det va sjukt så lik han var! Har varit på jobb och Obama är i stan, så hela gågatan är avspärrad med 2000 poliser, helikoptrar och gevär över allt. Så mycket hysteri för en person. Det märks ju av kan jag säga i och med att vår skola ligger bakom Grand Hotel som han bor på just nu. Nobelmiddag ikväll, därav hans besök.

Efter balett lektionen slutade vi, vår moderna lärare va inte på skolan idag. va väldigt skönt att sluta nu denna fredan, hade önskat att vi va lediga. Är helt färdig. Snart ska vi nog stor städa och kanske bröja packa smått till hemresan. För imorgon kommer pappa och mån-tis jobbar jag till 9. Nu ska jag stoppa i mig något att äta kanske. Imorgon vid denna tiden. Är pappsen här! Ha en trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback