somewere like home




Har suttit och pratat med mamma nu ett tag på skype. kollade på klockan vid 8 , kände mig alldeles slut då så jag var beredd att gå & lägga mig, men så kom en massa saker ivägen. Det är ju helt galet som tiden gåt. nu är den redan kvart i.. Guud vad skype är bra, man kan prata över hela världen med vem somhelst och det är helt gratis, vilka telefonräkningar vi måste ha haft innan de fanns. För det andra har jag & Fredde ingen hemtelefon har alltid funnits hemtelefon i mina hem förut, det knasiga är att jag faktiskt inte saknar de. Har precis skaffat Pralino så jag ringer gratis till alla nu, förutom telenor såklart skulle maria ha de. Tråkigt men vi får väl pratas vid på skype dådå.  Idag har jag samtal på baletten & jazzen. så vi har bara haft en lektion idag i modernt. Jag vill dansa mer, imorgon försätter samtalen i baletten för dem som inte haft det än & vi andra ska få se en film om en balettskola i Ryssland.Det ska bli spännande. Men på morgonen startar vi med jazz, ska tänka på allt som hon sa till mig idag att tänka extra på. Känner mig för övrigt väldigt trött i huvudet & kroppen, det ska sitta fint med lov nästa vecka. På torsdag ska vi ha vår första lektion i anatomi, det ska bli spännande att få lära sig lite om skelettet, hur man ska göra med kroppen & inte göra med kroppen. Guud vilken träningsverk jag har på mina insida lår, det är galet!! Hoppas det har gått över tills imorgon. Nu är det 5 dagar kvar tills jag befinner mig i milano! Kan inte bärga mig.. ´

Varje dag du inte tränar, tränar någon annan för att bli bättre än dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback