i love you but i chosen darkness


Världens underbaraste hund , cher som bor hos min mamma, saknar henne varje dag


Idag blir det en lugn dag hemma framför tvn, det är ju Fredag. det kryllar av tv program på tvn, speciellt på kanal 4, idol kl 20.oo och 21.30 till 22.oo är det Fredag hela veckan, måste titta på dem två programmen. Just nu är det postkodsmiljonären på tv, man blir ju helt lycklig när dem åker runt till folk coh delar ut pengar , men dem kommer aldirg hem till mig! Kanske för att ajg inet är medlem, äsh man vinner ändå aldrig. slutade 12.15 i skolan idag, hade house och vi va helt slutkörda, de e verkligen en pain killer. Sen åkte jag hem , har laddat hem sex and the city säsong 3. Så jag har suttit och kollat på de från & till sen jag kom hem . såå himla bra, är helt fast , det är ju så himla kul. vet aldirg när alla serier går på tvn eller så är jag aldirg hemma när dem går, så de är lättare att ladda hem dem istället. Ska börja kolla på gossip girl nu också, det är Carro som har lockat mig till de. Nu är det äntligen helg, och det smörtar i hela kroppen, speciellt vaderna! imorgon är det dancehall & sen ska jag träffa Nina, har ingen aning om vad vi ska hitta på . Nu börjar Idol om ca 3 minuter så måste tyvärr draa mig, ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

försökte ju få dig att börja kolla på Gossip girl för längesedan , men då ville du inte ;P Jag och Davve som fått Carro att börja kolla på det, övertalade henne när hon var här. Det är galet bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback