champain for my real friends


Jag på väg till marknaden


Carro i stan




Jag på restaurangen


Carro med Italiensk glass påsprång. mmm mums .. ,

Idag hade vi sovmorgon igen. Vaknade halv 11 och det var för att Carros mobil ringde, undra hur länge vi hade sovit annars , hihi ^^ för länge antagligen! Så vi flög upp ur sängen , och försökte lista ut vad vi skulle hitta på idag . Carro kom plötsligt på att det var marknad i Garribaldi som stängde ca kl 3. Då var klockan tolv och vi hade i inprincip precis vaknat så vi hoppade i kläderna , gjorde oss i ordning och far iväg till marknaden, gick på ett fel tåg i början, men det löste sig snabbt igen när hon hade använt sig lite av kartan som fanns nere i tunnelbanan. Så slutligen kom vi rätt och in i marknaden,  där var mest en massa skit, men jag hittade en brun väska (äntliiiigeeeen) för 10 euro. Så där gjorde jag ett bra kap! Sen åkte vi hem och åt lite, och in mot centrum igen för att jag ville prva en jacka igen som jag hittat på MANGO. Men jag känner mig fortfarande lite osäker den kostar endå 1000 kr, men jag behöver en ny vinterjacka endå i vilket falls om helst, frågan är om den ryms i resväskan!? Sen gick vi runder och köpte italiensk gglass, tog tre kulor, cocos, hasselnöt och melon. Det var välsigt väldigt gott vill jag tillägga. Sen blev kl 8 på kvällen och de värkte verkligen i mina fötter. Vi fick stå och vänta på tramen (spårvagn) i 20 minuter innan den kom, plus att det regnade ute! Nu får gärna solen titta fram imorgon! Nu är vi hemma och helt slut känns det som, hade planerat att vi skulle ut & fika ikväll , eller ta en drink nånstans, får se hur det blir med de! Imorgon går carro i skolan nån timme bara så jag har sovmorgon igen eftersom att man inte fick följa med & titta i skolan. När hon kommer hem blir det ännu mer gå i stan tills kl 7 då vi ska möta upp anna på tågterminalen. Så imorgon blir vi 3! Och nästa dag är det min födelsedag kan inte fatta att jag äntligen ska bli 20 och att det redan har blivit Oktober! Det går heeelt galet fort.

Kommentarer
Postat av: fredrik

shit vad vacker du är älskling

2008-10-30 @ 01:20:53
Postat av: Antonia

Champagne For My Real Friends, Real Pain For My Sham Friends

2008-11-03 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback