ullared

värst vad det är driftstopp på bloggen nu för tiden, på nätterna, stackars nattugglor! Idag gick jag och mamma en sväng på väla jag handlade ett par svarta short som va nyinkomna för bara 149:- och en topp för bara 49:- sen belv det ett par svarta mönstrde strumpbyxor också. Sen kom maria och vi gcik på jackt efter ett nytt joggingställ som vi ska trycka på. men hittade inget. vill ha en svart huvtröja med dragkedja som ska också vara svart och jogging byxa med mudd där nere. Men hittade inte i vår storlek, så plötsligt föreslog maria, vi åker till Ullared!! Först var jag tveksam men tillslut hoppade vi in i bilen och kom fram kl. 3 hittade dock inga jogging byxor. Handlade lite krämer och sånt bara, blev endå 355 kr, sååå fula kläder dem har där, väskor och skärp. På vägen dit åkte vi förbi ett par sjöer som var lite märkligt döpta ; fylleån, nissan och ärtan haha ... den första är endå bäst, undra vem och vad den fick sitt namn ifrån. Det ösregnade på vägen upp, fick nästan vattenplaning 1 gång, riktigt äckligt, men tro det eller ej marias bil klarade de hela vägen!! På vägen hem från ullared stannade vi på makedonkan, åt mc chicken dock med fullkornsbröd, var inet särsklit gott mitt i allt ringde anna och pratade i nästan mer än en kvart, hon var på väg till globen för at se Rihanna. Så hin lovade att ringa mig när hon spelade en bra låt. Vilken hon alldeles nyss gjorde.. please dont stop the music , spelade för fullt i salen.. haha är avundsjuk! nu ska jag packa upp allt som jag handlat och sen lägga mig i bingen , jobbar ju imorgon. USH , vill inteeee!!!!
image1019



Kommentarer
Postat av: mirre

HAHAHHA den på mig med vagnarna är bäääääst hahahahaha

Postat av: Anonym

Yey :) Ullared!

2008-03-15 @ 18:24:42
URL: http://klarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback