managrynsgröt & One Tree Hill avsnitt

Nu ska jag sätta mig framför datorn ännu en gång, har precis gjort klart min mannagryns talrik, mm det är så gott sen ska jag sätta på dem sista avsnitten av sesong två som jag har kvar att se av one tree hill. Sen kommer mamma hem från sjukhuset, där hon é med mormor då ska vi till malmö med pappsen & kolla på en ny soffa som min mamma fått för sig att hon ska köpa, det ska endras om här i lägenheten för fulla muggar, till det bättre, och nu när jag ska flytta! Sen ska vi kolla på ett ställe där dem ska ha väldigt billigt smink så jag får köpt lite innan jag åker, smink e så dyrt nu för tiden, klarar inte ens av det lilla jag handlat. Nej nu kallnar talriken så jag flyr från bloggen & försöker dra mig tillbaka efter Malmö istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback