Söndag


Terese


Har inte bloggat så mycket om själva dagen idag, det beror på att det har varit en rätt sådär tråkig dag, först tvättade jag från 13-16.oo sen skurade och damsugade jag golvet, efter det tog jag och Fredde en break och gick ner till älven här nere vid maxi, där är så fint, super mysigt, vi satte oss i gräset men efter att vi blivit attakerade av bin tog vi plats på bryggan istället ute på vattnet där vi låt och solade ett tag, det var verkligen super mysigt , men Fredde började bli rastlös och vi gick in till maxi för att handla de som behövdes där hemma. Efter att vi ätit brände vi en film , marget at the weding, en riktigt konstig film hade typ ingen handling coh allt som hände i den var konstigt , slutet fattade jag noll av! Fast den var i och för sej rätt underhållande, vi skrattade en hel del av filmen, nu var det precis som om jhon blund bara dunsade ner i vår lägenhet, så jag ska hoppa in i dushen nu sen lär vi somna snarare än snarast, imorgon sk avi ut coh lämna in våra CV! Min dag har inte varit särskilt rolig, har mest gjort sånt tradigt som man måste göra, måste, det är dem sakerna som brukar va tristas!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gullis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback