Fredag

Godkväll kära läsare. Idag har jag varit hos min mormor & morfar, mamma har klippt , slingat mormor och vi tog foton som vi ska sätta in e deras nya släkt ram. hihi tog faktiskt en hel del fina foton, är hos min pojkvän just nu, så har bilderna hemma, får lägga in dem imorgon istället, sen åkte jag en snabbis hem om käkade chilli con carne, sen körde jag  och hämtade upp Fredde och vi körde mot golfbanan på Råå, men det blåste för mycket så vi tog en glass i hamnen sen gick vi på Råå kamping och kullarna där, jätte mysigt, det väckte en hel del minnen sen man var liten . då låg vi där och campade varje sommar.men dem tiderna är förbi, sen åkte vi vidare in till stan till Mezo. Jag tog en chai latte som va jummen och en pudapest tårta som jag höll på att spy på sen. Mår illa bara av tanken av det. Kommer inte käka en till sån bakelse till på läänge. Varför blir man alltid illamående av kakor, hur sugen man än är! Nu sitter vi hemma i älsklingens lägenhet, ska bara ta det lungt idag, vädret är super fint, det ska bli strand väder imorgon igen. Ohh imorgon ska de stekas! På kvällen ska jag & Anna ut. Natagligen till Tivoli.. Det var min dag idag.. Ni får ha en jätte trevlig kväll alla ni som campar och sånt, för just nu e jag super caming sugen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du och mirre vänner längre? ni är ju inte med varandra .. har ni bråkat?...

2008-07-05 @ 15:40:18
Postat av: Lisa

Jag såg er på Mezo igår. Du är så fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback