NOVA Lund

Det blev en tripp till Lundh idag med Maria i hennes lilla bil som nääästan nästan blåste omkull på motorvägen.. . Köpte ingenting, alla affärerna där är jätte små, och butikerna beställer inte in ngt fint där. Fast top shop är ett undantag, Vilken butik säger jag bara... Vägen hem var ju en annan femma.. körde fel 2 mil innan vi kom på att det var fel att köra mot trelleborg, köpenhamn. Hur ska vi vet vi är ju bara nybörjare!! Men sen svängde vi av och följde skyltarna landskrona - helsingborg. mitt på motorvägen såg vi att bensinen var totalt slut och ingen bensinmack dök upp, fick PANIK!! mådde skit illa , ångest! Så vi körde av vid glumslöv men körde till landskrona inne i stan och yra och letade efter bensinmack tillslut hittade vi preem vid badhuset, vilken lättnat det var alltså. Sen blev det väla en snabbis, och då menar jag en riktigt snabbis känner mig stressad än ! Men hant handla dem smyckena som jag velat ha. Sen körde maria som en gaaalning till DH, och vi dansade loss utan strech för vi kom mitt i uppvärmningen eller rättarsagt efter uppvärmningen. Sen kom jag hem, trist var helt tyst och ingen var hemma. Bara cher som ylade när hon hörde mig utanför dörren. Fast mamma kommer snart hem med Ida . .
Blir kanske kanske att jag åker till Fredde och sover där ikväll i och för sig har jag filmen kvar att se med Jesicca Alba. Måste se den snart fick den för ca 2 veckor sedan... Maria har bilderna från Nova, men här kommer mina ...


Bild 1: Smycken från Glitter, ta 3 betala för 2
Bild 2: Thomas Sabo armband

image948

image949

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback