allt de där som ska göras

Enligt Kenzas blogg är min maria snart hemma,  då är ju allt som det ska vara. Kommer höra hennes tradande om Kanda i en månad framåt nu, men men det är ju e människor är till för. Att lyssna på varandra, iallafall blandannat, Sitter här hemma hos Fredde nu och väntar på att han ska sluta jobbet, Det är ju alla hjärtans dag idag! Ska fira den med min baby, har inte haft råd att köpa något men jag ger mig själv åt honom hela kvällen, så det kan ju inte bli bättre och för det andra är alla hjärtans dag bara så himla överskattat, nyår och julafton också. Fast et finns ju en massa fina saker att köpa till varandra, om man nu har pengar så!!

Igår var jag med aleksandra i Stan skulle leta present till maria och leta rätt på någon maskerad dräkt. Men hittade inget utav det, och jag orkar inte lägga 500:- på en dräkt som bara ska användas en gång. Jäätte jobbigt , men till slut hemma hos aleksandra kom jag på det. Fast det är en hemlis tills nästa lördag! Det är ju endå maria som ska var den fräckaste, och det blir hon aldeles säkert också. Shit nästa lördag, guuud va tiden springer iväg, det är redan om bara en vecka, ska försöka få fredde till att matcha mig. Ska bli sååå roligt. Läängtar!! vilken bra idé Maria
Nu är vårt bygge klart i Thailand.
www.norenresort.com Gå gärna in och titta, det har blivit hur fint som helst, jag och mamma sprang runt i alla möjliga resebutiker i hela stan idag och lämnade broshyrer, alla verkade jätte positiva. hoppas att det går vägen.

Kommentarer
Postat av: diddi

vaadå e det era bungalows , e det ni som har startat det ? :P

Postat av: Valentina

Gud vad nice!!!!! :) Lycka till

2008-02-15 @ 12:09:50
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback