Tisdag

Heej.. Pappa har anlänt. Men 5 mil ifrån oss blev han stoppad av polisen för fortkörning , ca 30 km över hastigheten som gälldes. Så han fick 5000:- i böter och dem tog hans körkort. Guud stackaren jäte jobbigt. Så nu får jag köra hela vägen hem till Helisngborg på torsdag , Lite jobbigt men vi ska stanna och vila ett par timmar hos Pierre en släkting till mig, som jag inet sett på evigheter. Sen ska vi köra vidare hem mot Helsingborg. Beräknar väl va hemma på lördag morgon nångång. Ska lyssna på Steig Larssons sista bok, "luftslottet som sprängdes" hel vägen hem ,ska lyssna klart på den har jag bestämt !
Idag hade vi två tjejer som gick förra året flrberedande i umeå på besök, den ena tjejen går på Iwanson i Munchen & hon andra på BA yrkesutbildning i sthlm. Såå roligt, vill också, ska också söka till Iwansons den verkade jätte bra , fcik ställa en massa massa frågor om skolorna och dem gav bra svar faktiskt! Nu står pappa & gör pilaf, visste inte att han kunde de. hihi^^ mm de luktar gott iallafall. vi va på Maxi nyss, snart e vi hemma!


Kommentarer
Postat av: Amra

Oh vad synd att det hände, men din pappa är lätt coolast!

Postat av: Therese

jobbigt!

2008-12-17 @ 19:07:54
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback