Lördag



oh det är lördag idag, så mysig & lugn lördag,
igår var det fullt håll i gång hela dagen! Idag har jag , Lisa & Fredde varit i stan jag har hjälpt honom att hitta julklappar till alla släktingar som han ska köpa till. Han fick faktiskt köpt riktigt fina presenter, de e så kul att julhandla. Önska jag kunde handla för hur mycket som helst! Meen de kan jag ju inte! Vi var coh åt på en restaurang också. Sen åkte lisa hem, och ja och fredde tog en kaffe på mc donalds innan vi slutligen också tog bussen hem. Kom hem vid 5 tiden och jag sprang runder och testade min nyårsklänning som Fredde köpte till mig idag, den är så fin, har provat beställa från asos.com nu 2 ggr i rad, men de har inte funkat. som tur är hittade jag en i stan idag , trodde aldrig att jag skulle hitta någon. Saken är bara den att jag inte alls vet vad jag ska göra på nyår. HJÄLP!

Idag har jag & Fredde bara myst framför tvn hela kvällen, har fått masage på min stackars rygg också har så mycket muskelspänningar , gör jätte ont när jag andas in bara . Smärta hej & hå! Snart ska jag gå & lägga mig , är hur trött som helst tråkigt såhär tidigt på en lördag. Imorgon ska vi tvätta och städa, pappa kommer inte förens på måndag kväll! Ändrade planer. åh av kul de ska blli , kan inte vänta! På måndag har vi anatomiprov i skolan. Jobbigt, fattar ingenting längre och jag har ingen aning om vad som kommer komma på provet av alla häften som vi fått. Äsh de får gå som de går, det är för ens egen skull man har provet och resultatet kommer inte att visas för ngn annan. På Torsdag är det jul avslutning, börjar faktiskt bli lite nervös nu , ska ha rep hela veckan typ. Pappa ska filma, så mamma & dem andra kan se vad vi gjorde när vi kommer hem till helsinborg till helgen. Kan inte fatta att jag kommer att vara i helsingborg om ca 5 dagar! Tror att Anna redan är hemma!! & Carros om bott i Milano i ett år nu ska hem, tillbaka till sverige föralltid. Helt galet! Man får ta vara på varje minut här i livet , tiden bara springer iväg! .. Åh vad jag vill bli liten igen och springa runder och leka i Bårslöv!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha , nejdå , jag är fortfarande i Sthlm :) . Vi hade lussespex igår , så jäkla lyckat , drev med alla våra lärare , muhihi . Imogon ska jag och brorsan på tvåornas föreställning och idag har vi gått på julmarknad i gamla stan , myys . På måndag kör vi hem. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback