The night is mine

Puuhh, hela dagen idag har beståt av en massa farande & flängande. Kl 2 slog det runt i mitt huvud, freddes att och spelade tv spel medans jag går runt här hemma och blir galen av hans arbetslöshet, det måste lixom rulla in några pengar strax, så jag fick ett av mina utbrott. Det tog knappt 15 minuter tills vi stod utanför dörren. Mitt i all hysteri, ringer dem på Fredde mobil från club Corona. och vill han ska komma på jobbintervju imrgon! Yees, äntligen börjar turen att återvända. Först var vi & fixade med vårt internet som hade slutat att fungera, men det visade sig vara fel på hela näten så ingens internet funkade. Sen körde vi till maxi får att prata med en personalansvarig, men istället fick han numret, och ringde. Inget bra! Sen åkte vi till bygmax men då hade vi precis missat den ansvarige där, förra gången vi var där hade han precis åkt iväg med sin unge till tandläkaren! det är bara chefer som kan göra sånt :/ gaah^^ var är dem när man berhöver dem. Sen åkte vi in till stan för att skriva in Älsklingen på arbetsförmedlingen. Det gick galant, man fick en massa hjälp och en heeel del papper. Att han inte gjort det tidigare. Men nu var de klatt, sen åkte vi runder utan att överdirva i ca, 1 timme runt om lasarettet och universitet där club corona skulle ligga. Men vi hittade inte  vare sig med folks hjälp eller kartor. Jätte irreterande, sen visade sig att man skulle parkera nån stan och va tvungen att gå dit bakom något stort gult hus. Inte så konstigt att vi inte hittade! Det såg fräsht ut, clubcorona.net tror jag dem finns på. 3 dansgolv, restaurang, bar och allt. Frääsht, hoppas att de går bra på intervjun imorgon. Jag ska hålla tummarna hela dagen. Och för det andra har jag fått dille på jodgubbar.
Tiden springer idag , snart ska man sova igen och imrogon är det redan torsdag , snart 1 vecka kvar tills skolan börjar , yeah! Jag blir sååå lyckliiiig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback