here i go again



Både igår & idag har jag haft hemska mardrömmar, det handlar om några hemlisar som kommit ut i drömmen och offret är lilla Fredde såklart, jag förstår inte varför han alltid ska vara så elak i mina drömmar , när han är helt underbar i verkligheten. Hatar att drömma om honom faktiskt, för jag drömmer aldrig någonting fint, undra varför det är så. Så jag vaknar på mornarna helt oroligt, fast jag sover inte alls lika dåligt som jag brukade göra här. Jag antar för att allt var helt nytt då, de va lixom inte hemma, men det är det verkligen nu. Fast ni har mardrömmarna flugit på mig. Jag kommer ihåg att jag hade jätte mycket mardrömmar när jag var liten. Enbart för att jag var så rädd för allting. Så jag fick en lila sten av min mamma & hennes ex som jag skulle ha under kudden varje natt för att slippa drömma. Det hjälpte faktiskt & en dag tappade jag bort den under flytten och det visade sig att jag började drömma otäcka drömmar igen.
Jag antar att jag slutade drömma pga psyket, att veta att stenen skulle ta bort dem elaka drömmarna, att jag visste att den låg där. jag trodde på den helt enkelt. hihi^^ man kan göra som min mammas kille också som han gjorde med sin dotter han spikade upp 1 enda spik ovanför hennes säng för mardrömmarna och då intalade han henne att drömmarna skulle försvinna och såklart så gjorde man det.
Och det där med att kan sjunka,drunkna & få kramp om man badar precis efter man har ätit är bara en myt, det var för att föräldrarna skulle slippa oroa sig över ungarna i vattnet för en stund, Vilket jag fattade för ett år sen kanske, jag har ju alltid trott på de coh inte tänkt så mycket lixom. Helt knasigt vad psyket kan göra! Nu ska jag in och hoppa på Fredde så han vaknar. Ha en trevlig morgon ni! Laga scones så blir den perfekt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lindiz

Jag tror att en dreamcatcher kan hjälpa oxå....plus att dom kan vara rätt fina oxå....på rätt ställe såklart...

2008-08-14 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback